Saturday, December 31, 2011

Blog jualan

Dipersilakan utk ke blogshop baru saya, khas utk jualan dan promosi CD.

QT Alami Shop

http://qt-alami.blogspot.com/

Justeru, blog ini hanya utk info CD dan segala yg berkaitan dgn CD sahaja.. harap maklum.

Jika anda mempunyai sebarang kemusykilan/ pertanyaan juga bolehlah hubungi saya melalui email/ msg dalam Facebook. Insya-Allah saya akan balas secepat mungkin.

h/p: 019-9435405
email: miss_nuzula@yahoo.com
YM: miss_nuzula
Facebook: Kaklong Nuzula

p/s: Saya meletakkan diri saya sebagai ibu dan pengguna seperti anda.. dan sebagai pengguna saya juga amat mengambil kira setiap ringgit dan sen yg nak dilaburkan... :)

1 comment:

Unknown said...

Want to know about kids clothing ? Please suggest me which type of clothe i should buy .

Post a Comment